Foreningernes Hus i Malling er et initiativ taget af en lille gruppe lokale borgere i samarbejde med Kornbyen DOMI og Fællesrådet i Beder-Malling-Ajstrup i efteråret 2021. De første foreninger rykkede ind i december 2021. Adressen er Gl. Østergårdsvej 20, 8340 Malling. Kontakt evt. Foreningernes Hus pr. mail, hvis du har lyst til at se stedet eller høre om mulighederrne for at låne lokaler til din forening.
Følgende foreninger har medlemskab af Foreningernes Hus (opdat. 28/4-2024)
Aftenskolen Fælles Fritid |
Amatørbordtennis for seniorer |
Beboerforeningen Malling Syd |
Beboerforeningen Mallingparken |
Beder Malling Ajstrup billardforening |
Beder-Malling Jagtforening |
Foreningen brugt skoleudstyr |
Fællesrådet i Beder-Malling-Ajstrup |
Fællesrådet Byudviklingsgruppen |
Islandshesteklubben ASKA + Hesteyoga |
Lions Club Malling |
Malergruppen GangArt |
Moesgård Biselskab for holistisk biavl |
Pileflet Fælles Fritid |
Stoffens Venner v/Niels Peter Jagtforeningen |
DOMI Malling |
Kontakt og lokalebooking
Booking af lokaler foregår ved at sende en forespørgsel pr. mail med jeres oplysninger til styregruppen foreningerne.kornbyen@gmail.com
Foreningernes Hus bygger på et princip omkring et lokalt borgerhus, som kan anvendes af lokale foreninger, klubber eller befolkningsgrupper - og på den måde være med til at styrke det lokale fællesskab og forbedre vores lokalmiljø. Kornbyen DOMI har stillet deres lokaler på Gammel Østergårdsvej 20 i Malling til rådighed i en begrænset periode, hvor de alligevel blot ville stå ubenyttede hen. Lokalerne bliver faciliteret til lokale foreninger og borgere igennem en frivillig baseret styregruppe.
Vilkår for benyttelse af lokalerne
For at få adgang til at benytte lokaler i Foreningernes Hus i Malling, skal hver forening eller klub først oprettes/godkendes
som bruger. Hver forening/klub er ansvarlig for, at deltagerne overholder de gældende ordensregler. Lokalerne kan benyttes i tidsrummet fra kl. 8.00 -22.00. Lokalerne må kun benyttes af det antal personer og til det formål, der er aftalt
– som oplyst i forbindelse med booking af lokalet. I forbindelse med oprettelse af en brugerprofil, skal hver forening indbetale et gebyr på kr. 500.- for 2022 til dækning af rengørings- og toiletartikler, ind- og udvendig vedligeholdelse,
Internetadgang samt 2 stk. nøgler.
Ønsker jeres forening/klub at bruge et lokale i Kornbyen DOMI
Jeres forening skal udfylde blanketten (se link), som skal underskrives af den ansvarlige kontaktperson og returneres
pr. mail til Styregruppen. Når foreningen/klubben er godkendt, skal beløbet kr. 500.- overføres til Fællesrådets konto, som oplyses ved booking. Nøgler og Ordensreglement udleveres efter aftale.
HENT: Indmeldelsesblanket HENT: Ordensregler for brugen af lokaler
Foredragslokalet/Kantinen. Her er 4 firemandsborde plus to mindre borde i depot. Plads til flere hvis man opstiller stolene i biografopstilling.
Nyeste kommentarer